Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Resan till mig själv - 3 mars 2015 15:00

Känns inte bra det här. Vad döljer han för mig? Varför ändrar han sig hela tiden? Typ säger att han ska träna på kvällen men "råkar" somna. Verkar först helt på att träffa mig men kommer sen plötsligt på att han måste dammsuga. Tror han inte att jag märker att det är något? Något som inte stämmer.


Känner bara hur jag tappar lusten. Samtidigt känner jag mig så levande. Känner mig mer närvarande i nuet och verkligheten än på länge. Undrar varför. Kanske är det bara någon period, vet inte.



Senare: Så orolig i hela kroppen. Känns som att ansiktet sväller upp hundra kilo. Är så trött. Trött men kan inte släppa tanke på träning. Kan, eller vågar inte, sitta still. Vågar inte ta mellanmål förrän tidigast om en timme. Tror jag har blivit tjock.



Ovido - Quiz & Flashcards